Etiketa jako součást firemního příběhu
Co říkají vaše etikety o vaší firmě? To, jak etikety vypadají a působí na zákazníka, může mít vliv na to, jak je produkt nebo obal vnímán. Etikety mohou potěšit, zaujmout pozornost nového zákazníka, zlepšit vnímání kvality výrobku, zvýšit prodej, zvýšit povědomí o značce a pomáhat při budování loajality zákazníků.
4 kroky k úspěšnému vytvoření etikety
Postupujte podle našich jednoduchých kroků k vytvoření perfektní etikety
![Choose](/sites/avery.cz/files/styles/crop_1_1_ratio_style/public/2019-03/1.jpg?itok=n7zHDc34)
Vybráním vhodné etikety se zvyšuje pravděpodobnost, že výrobek bude lépe vnímán.
![Eye](/sites/avery.cz/files/styles/crop_1_1_ratio_style/public/2019-03/2.jpg?itok=eSMMmPHM)
Vytvořte zajímavé etikety s klíčovými informacemi, které považuje zákazník za důležité.
![Brain](/sites/avery.cz/files/styles/crop_1_1_ratio_style/public/2019-03/3.jpg?itok=OS1pVhvP)
Etikety jsou efektivnější, pokud jsou přesvědčivé a motivují k zamyšlení.
![Hand](/sites/avery.cz/files/styles/crop_1_1_ratio_style/public/2019-03/4.jpg?itok=66VOpl5_)
Dobře vymyšlené, navržené a umístěné etikety povzbudí zákazníka k akci.